"MŁODZIEŻ I DZIECI SĄ ŚWIATŁOŚCIĄ ŚWIATA,

SĄ PRZYSZŁOŚCIĄ NARODU I KOŚCIOŁA,

ALE SĄ NIĄ W OPARCIU O RODZINĘ,

O SZKOŁĘ, O KOŚCIÓŁ, O CAŁY NARÓD..."

Św. Jan Paweł II

Szkoła Podstawowa nr 10

im. Jana Pawła II w Ostrołęce

W celu otwarcia całej zawartości strony (w szczególności plików PDF), zalecamy korzystanie z najnowszej wersji przeglądarek

Internet Explorer lub Mozilla Firefox (pobierz Mozilla)

logo

GALERIA ZDJĘĆ

BIP

LICZNIK ODWIEDZIN

909419
Dzisiaj
Wczoraj
W tym tyg.
W ost. tyg.
W tym m-cu
W ost. m-cu
Razem
769
1131
7145
895643
18241
31782
909419
Twój IP: 54.225.36.143
2017-11-18 17:37:53
Filtr
  •  

    OGŁOSZENIE

     

     

    Obiady na marzec 2016 r. można wykupić w pokoju

    nr 25 przy sali gimnastycznej w dniach:

     

    • piątek (26.02.2016 r.)      

                                                                od 730 do 1400

    • poniedziałek (29.02.2016 r.)

       

       

      Koszt obiadu na marzec 2016 r. wynosi:

      Uczeń:

    • Zupa:            18 dni x 1,00 zł = 18,00 zł

    • Pełen obiad: 18 dni x 3,50 zł = 63,00 zł

       

      Prosimy o terminowe wpłaty.

       

       

  •  Zebrania z Rodzicami 25 lutego 2016 r. (czwartek)

    Porządek zebrania:

    • godz. 1700– spotkanie Rodziców uczniów kl. IV–VI wspólnie z wychowawcami w sali gimnastycznej – szkolenie nt. „Cyberprzemoc” – Jak rozpoznać dziecko uzależnione? Niebezpieczeństwa związane z korzystaniem przez dzieci z gier komputerowych i portali społecznościowych.

       

      Kl. IIe – spotkanie z wychowawcą w sali nr 6, a następnie o godz. 1800 szkolenie nt. „Cyberprzemocy” w sali gimnastycznej.

       

      Po zakończeniu szkolenia spotkania z Wychowawcami w salach lekcyjnych.

       

    • godz. 1800 -spotkanie Rodziców uczniów kl. I–III wspólnie z wychowawcami w sali gimnastycznej – szkolenie nt. „Cyberprzemoc” – Jak rozpoznać dziecko uzależnione? Niebezpieczeństwa związane z korzystaniem przez dzieci z gier komputerowych i portali społecznościowych

    Po zakończeniu szkolenia spotkania z Wychowawcami w salach lekcyjnych.

  • Zebrania z Rodzicami

    25.02.2016 r. (czwartek)

     

    kl. IV – VI godz. 1700

    IV A - 219

    IV B – 102

    IV C – 101

    IV D – 203

    IV E – 215

    IV F - 210

     

     

    II E - 6

    V A - 206

    V B – 202

    V C - 214

    V D - inny termin

    V E - 209

    V F -201

    V G - 4

    VIA – 225

    VI B - 222

    VI C - 211

    VI D - 217

    VI E -224

    VIF - inny termin

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    kl. I – III godz. 1800

     

    I A – 219

    I B – 103

    I C – 102

    I D – 226

    I E – 214

    I F – 101

    I G – 223

    I H – 5

    I i - 201

    II A - 108

    II B - 204

    II C - 202

    II D - 218

     

    II F – 224

    II G – 6

    II H –206

    II I - 211

    III A - 222

    III B – 210

    III C – 225

    III D - 217

    III E - inny termin

    III F – 209

  • Zasady postępowania rekrutacyjnego na rok szkolny 2015/2016
    do oddziału sportowego w Szkole Podstawowej nr 10 w Ostrołęce
    im Jana Pawła II o profilu piłka ręczna dziewcząt i chłopców
    dla dzieci urodzonych w 2005 roku

    Podstawa prawna

    - Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 ze zm.).

    - Ustawa z 18 stycznia 1996 r. o kulturze fizycznej (Dz. U. z 2007 r., Nr 226, poz. 1675 j.t.)

    - Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 października 2012 r. w sprawie warunków tworzenia, organizacji i działania oddziałów sportowych, szkół sportowych oraz szkół mistrzostwa sportowego (Dz. U.2012.1129) z dnia 16 października 2012 r.).

  • WYMIANA MIĘDZYNARODOWA

          18 lutego 2015 roku do naszej klasy przyszli studenci z wymiany zagranicznej w III LO. Był to chłopak Paulo Henrique Oliveira pochodzący z Brazylii i dziewczyna Tuul Eternity z Mongolii. Paulo był bardzo miły w stosunku do nas, od razu nawiązaliśmy przyjacielski kontakt. Daliśmy razem koncert na pianinie, a Tuul nauczyła nas piosenki po mongolsku. Pokazywaliśmy sobie też gdzie leżą kraje, z których pochodzą. Natalia i Julia bardzo polubiły Tuul. To było niezwykle inspirujące spotkanie. Bardzo chciałbym kiedyś wziąć udział w takiej wymianie uczniowskiej. To super sposób na nawiązanie nowych przyjaźni i poznanie ciekawych miejsc.

    Krzysztof Mieszała  klasa III e

  • OGŁOSZENIE

     

    Obiady na marzec 2015 r. można wykupić w pokoju nr 25 

    przy sali gimnastycznej w dniach:

     

    czwartek (26.02.2015 r.)     od 730 do 1400

     

    piątek (27.02.2015 r.)   

     

     

    Koszt obiadu na marzec 2015r. wynosi:

    Uczeń:

        Zupa:             21 dni x 1,00 zł = 21,00 zł

        Pełen obiad:   21 dni x 3,50 zł = 73,50 zł

    Prosimy o terminowe wpłaty.

     

     

  • WSPÓŁPRACA, PRZYJAŹŃ I WYMIANA DOŚWIADCZEŃ

     

    17 lutego 2015 r. sala w Szkole Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II wypełniła się przyjaciółmi, miłośnikami Stowarzyszenia Pomocy Szkole zebranymi na Rocznym Zjeździe Członków Zarządu Ostrołęckiego Stowarzyszenia Pomocy Szkole. Wszystko to, by uczcić trzydziestoletnią pracę na rzecz uczniów i nauczycieli.

     Krajowe Stowarzyszenie działa od 1984 r. zrzesza aktualnie ponad 200 szkół (podstawowych, gimnazjów i ponadgimnazjalnych) najlepszych pod względem uzyskiwanych efektów w pracy dydaktyczno – wychowawczej i w działalności na rzecz środowiska lokalnego. Może poszczycić się trzema dekadami służby dla społeczności lokalnej, a przede wszystkim – dla uczniów i nauczycieli.

    To właśnie trzydzieści lat temu zrodziła się idea pomocy szkole.

    Przez trzydzieści lat Stowarzyszenie Pomocy Szkole w Ostrołęce wsparło wiele placówek. Dwanaście szkół to placówki działające w Klubie Przodujących Szkół.  Działania Stowarzyszenia to współpraca, przyjaźń i wymiana doświadczeń. Stowarzyszenie dowiodło, że może nosić miano najwierniejszego przyjaciela polskiej szkoły.

    Na dzisiejszym Zjeździe Stowarzyszenie zostało uhonorowane medalem pamiątkowym Pro Masovia. Jest to wyróżnienie okolicznościowe dla wyjątkowego Stowarzyszenia, które całokształtem działalności społecznej, publicznej, realizacją swoich zadań na rzecz Województwa Mazowieckiego wybitnie przyczyniło się do gospodarczego, kulturalnego, społecznego rozwoju Mazowsza.

    Gratulujemy serdecznie odznaczonym i życzymy dalszych, kolejnych sukcesów - nie tylko w działalności społecznej.

  • Centrum Edukacji Terapii i Rozwoju GOTOWI NA SUKCES

     

    Informuje, że są jeszcze wolne miejsca w grupach:

    Mistrz Matematyki – pt. 9:50 – 10:35 prowadząca p. Bogumiła Przytuła

    Odkrywcy Przyrody – czw. 15:35 -17:05 prowadząca p. Katarzyna Damięcka

    Tajemnice Elektroniki   - pon. 15:35 -17:05 prowadząca p. Lidia Parda

     Kraina Tańca – pt. 15:35 -17:05 prowadząca p. Anna Lewandowska

     

    Zapraszamy rodziców i uczniów do zapoznania się z całą ofertą zajęć pozalekcyjnych na stronie internetowej www.edu-sukces.esy.es

     

    Zajęcia rozpoczną się po zebraniu odpowiedniej ilości osób w grupie. 

  • BAL KARNAWAŁOWY

    „Wielkie bale w karnawale,
    Dyskoteki, świateł blask.
    Kolorowe szkolne sale
    W rytmie tańca mkną
    Do gwiazd!”


    W przedostatni dzień karnawału odbył się w naszej szkole wspaniały bal, na który przybyli mali „przebierańcy” oraz starsi miłośnicy dyskotek.
    Niezliczona ilość kolorowych baloników i serpentyn zdobiła salę gimnastyczną, dziś przypominającą balową.
    Pojawili się w niej niezwykli tancerze: małe księżniczki, dzielni rycerze, wąsate kotki, misie, a nawet bohaterowie ,,Hobbita” i „Gwiezdnych wojen”. Dzieci bawiły się wspaniale do rytmu najnowszych przebojów, prezentowanych przez DJ Jacka, który zaskoczył wszystkich strojem i niezwykłym głosem.
    Zabawę podziwiali rodzice, fotografując taneczne pląsy swoich pociech. Przygotowali też pyszny, słodki poczęstunek dla zmęczonych szaleństwem na parkiecie dzieci.
    Od godziny 17.00 na zabawę w karnawałowym rytmie przybyli uczniowie klas IV-VI. Tańce trwały aż do godziny 20.00.

     

     

     

    Bal karnawałowy był bardzo udany!  


    Na długo pozostanie w naszych wspomnieniach.

  • Szanowni Rodzice!


    Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II w Ostrołęce uprzejmie informuje, że od 16 lutego 2015 r. rozpoczynają się zapisy uczniów do klasy I na rok szkolny 2015/2016 (wersja papierowa – tradycyjna) i będą trwać do 31 marca 2015 r. Zapisy odbywają się w sekretariacie szkoły (pokój 112) w godzinach 8.00-15.00. Wniosek o przyjęcie do szkoły można pobrać ze strony: www.sp10.ostroleka.edu.pl/DO POBRANIA/WNIOSKI/Wniosek o przyjecie do szkoły

    Zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 30 sierpnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz ustawy o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U.2013.1265) w roku szkolnym 2015/2016 spełnianie obowiązku szkolnego rozpoczynają dzieci:
    1)    urodzone w okresie od dnia 1 lipca 2008 r. do dnia 31 grudnia 2008 r., które nie rozpoczęły spełniania obowiązku szkolnego w roku szkolnym 2014/2015;
    2)    urodzone w 2009 r.
    Zgodnie z art. 4.1. wyżej wymienionej ustawy:  w roku szkolnym 2015/2016 podziału uczniów klasy I publicznej szkoły podstawowej na oddziały dokonuje się według roku i miesiąca urodzenia, poczynając od uczniów najmłodszych. Zajęcia uczniów odbywać się będą na zmiany – pół roku na I zmianę, pół roku na II zmianę.

    Rodzice dzieci w czasie zapisu zobowiązani są do:
    •    przedstawienia dowodu osobistego,
    •    numeru PESEL dziecka zapisywanego do szkoły,
    •    „Bilansu 6-latka”.

    Rodzice wnioskujący o umieszczenie dziecka chorego w oddziale integracyjnym powinni dodatkowo złożyć:
    •    orzeczenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej o potrzebie kształcenia specjalnego,
    •    inne posiadane opinie i dokumenty.

  • Uwaga! Od dnia 16.02.2015r nastapi zmiana planu lekcyjnego.

    Prosimy o zapoznanie się ze zmianami w dziale PLAN LEKCJI

     

  • ZMIANA GODZIN PRACY PSYCHOLOGA SZKOLNEGO

     

    Dyżur psychologa szkonego p. Marty Zdunek dla rodziców

    w II semestrze r.szk. 2014/14

    w czwartek godz. 15.40 - 16.30 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym

  •  Centrum Edukacji Terapii i Rozwoju GOTOWI NA SUKCES

    1. Sukces dodaje sił do podejmowania kolejnych wyzwań.
    2. Sukces buduje poczucie własnej wartości.

    Niestety nie zawsze wysiłek wkładany w naukę owocuje sukcesem.

     

    Centrum Edukacji Terapii i Rozwoju GOTOWI NA SUKCES

    pomoże Twojemu dziecku: pokonać trudności i rozwinąć skrzydła, przekroczyć ewentualne ograniczenia, by odkryć swoje zdolności, wzbogacać kreatywność i wyobraźnię, wspomóc uspołecznianie w środowisku rówieśniczym.

     

    Centrum Edukacji Terapii i Rozwoju GOTOWI NA SUKCES

    oferuje:

    ZAJĘCIA GRUPOWE

    1. A JA– nauka czytania
    2. CZYTAM I WIEM – rozwijanie kompetencji czytania ze zrozumieniem
    3. ZACZAROWANE SŁOWA – pokonuję dysleksję
    4. MAGICZNE LICZBY – nie dam się dyskalkulii
    5. SPRAWNE DŁONIE –ręki
    6. JA I ŚWIAT – rozwijanie umiejętności społecznych
    7. FIKU MIKU – gimnastyka korekcyjna

     

    WARSZTATY KREATYWNE (6-10 osób)

    1. MISTRZ MATEMATYKI –do konkursów i olimpiad matematycznych
    2. ODKRYWCY PRZYRODY –eksperymentowanie i odkrywanie świata przyrody
    3. MAŁY LITERAT –rozwijanie twórczości literackiej
    4. TAJEMNICE ELEKTRONIKI – nabywanie umiejętności i wiedzy z zakresu elektrotechniki
    5. KRAINA TAŃCA – zajęcia rytmiczno-taneczne
    6. MAŁY ARTYSTA – poznawanie różnych technik       

     

    ZAJĘCIA  INDYWIDUALNE                                                                                                 

    1. terapia dla dzieci ze spektrum autyzmu
    2. terapia dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
    3. gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
    4. terapia dla dzieci z zaburzeniami Integracji Sensorycznej (SI)
    5. pomoc w odrabianiu prac domowych (forma ido uzgodnienia)

     

    Zapoznaj się z ofertą zajęć pozalekcyjnych 

    Wejdź na stronę internetową www.edu-sukces.esy.es

    Wybierz najlepszą ofertę.
    Zadzwoń 606310171 lub napisz edusukces@gmail.com
    Zapisz dziecko.
    Nie zwlekaj! Daj mu szansę na sukces.

    Zajęcia skierowane są do dzieci w wielu od 6 do 12 lat.

    Można jeszcze dołączyć do grupy szóstoklasistów – język angielski.

  • WARSZTATY W MANUFAKTURZE PAPIERU CZERPANEGO W KOBYŁCE 

    Chętni uczniowie ze Szkoły Podstawowej nr 10 występujący w przedstawieniu ,,Betlejem w ostrołęckiej Dziesiątce” zostali zaproszeni do udziału w uroczystej gali w Urzędzie Dzielnicowym Bielany miasta Warszawa. Odwiedzili także Manufakturę Papieru Czerpanego w Kobyłce i wzięli udział w wyjątkowych warsztatach.

    Laureatką została Victoria Grabowska z klasy VIC z ostrołęckiej „dziesiątki”. Uczennica w konkursie plastycznym „Dla mojej Babci, dla mojego Dziadka”- edycja góralska zajęła III miejsce. Praca została przygotowana pod kierunkiem nauczycielki plastyki Anny Kurzych.

    W czasie wyjazdu uczniowie brali także udział w niezwykłych warsztatach w Manufakturze Papieru Czerpanego w Kobyłce, prowadzonych przez Małgorzatę Lasocką, podczas których wysłuchali wykładu na temat historii papieru. Każde z dzieci własnoręcznie czerpało papier wykorzystując urządzenia odtworzone z czasów XIV i XV wieku. Uczestnicy warsztatów barwili papier czerpany na wyciągu z glonów metodą marmoryzacji.

    Efektem wizyty w manufakturze papieru są prace uczestników warsztatów zaprezentowane na wystawie zorganizowanej w SP 10. Zwiedzając wystawę przygotowaną przez Katarzynę Damięcką i Anna Kurzych można zobaczyć barwiony w fantazyjne wzory papier, listki ręcznie czerpanego papieru oraz dokumentację zdjęciową wykonaną przez p. Katarzynę Kądewicz.

    Podczas obchodów Dnia Ziemi 2015 w Ostrołęce organizowanych przez Stowarzyszenie Ekomena mieszkańcy naszego miasta będą mieli możliwość uczestniczyć w podobnych warsztatach czerpania i barwienia papieru prowadzonych przez Małgorzatę Lasocką z Manufaktury Papieru Czerpanego w Kobyłce. http://zdjecia.eostroleka.pl/…/uczniowi…/zdjecie-242973.html

     
  •            Sprawozdanie z I semestru roku szkolnego 2014/2015

    (klasy I – III)

     

     

    W I semestrze roku szkolnego 2014/2015 w 21 oddziałach klas I - III uczyło się 473 uczniów.

    W kl. I – 197 ucz.

         kl. II – 139

         kl. III - 137

    Funkcjonowały 3 oddziały integracyjne.

    Wszyscy uczniowie byli klasyfikowani i otrzymują opisową ocenę osiągnięć z zakresu poszczególnych edukacji.

    207 uczniów wyróżniło się w nauce i zachowaniu, w tym

    w kl. I – 85

       kl. II – 59

       kl. III – 63

    86 uczniów z trudnościami dydaktycznymi objętych było pomocą w ramach zajęć wyrównawczych.

    Średnia frekwencja w klasach I – III wyniosła – 94,71%, w tym

    w kl. I – 94,67%

       kl. II – 93,76%

       kl. III – 95,70%

    57 ucz. uzyskało w I semestrze 100% frekwencję na zajęciach szkolnych.

    Nauczyciele zorganizowali 99 wycieczek przedmiotowych i 15 krajoznawczych.

    Uczniowie rozwijali swoje zainteresowania i uzdolnienia w działających w szkole kołach zainteresowań:

    koła matematyczne, plastyczne, przyrodnicze, taneczne, matematyczno – przyrodnicze, teatralne, Koło Kultury Kurpiowskiej, chór.

    Odbyły się liczne imprezy i uroczystości klasowe z okazji Dnia Chłopca, Andrzejek, Mikołajek, Wigilie klasowe, Dzień Babci i Dziadka.

    Nauczyciele organizowali spotkania z ciekawymi ludźmi, wyjścia do kina, teatru, muzeum, galerii.

    Uczniowie uczestniczyli w uroczystościach szkolnych :

    Pasowanie na ucznia klasy I,

    Dni Integracji,

    Betlejem ostrołęckiej dziesiątki.

    Brali udział w konkursach szkolnych:

    Turniej wiedzy o Patronie,

    Konkurs Poezji i Prozy Religijnej.

    Reprezentowali naszą szkołę na miejskiej uroczystości z okazji Święta Trzech Króli oraz międzyszkolnych konkursach recytatorskich i literackich.

    Osiągnięcia uczniów:

    I miejsce w Międzyszkolnym Konkursie Poezji i Prozy   Religijnej

    1.Wiktoria Lewandowska kl. I E

    2.Małgorzata Mierzejewska kl. II E

    3.Jan Petrosjan kl. III B

    I miejsce w Międzyszkolnym Konkursie Literackim „O Orle Pióro”

    1.Maria Mikas kl. III A

     

    Sprawozdanie z I semestru roku szkolnego 2014/2015

    (klasy IV – VI)

    1. W klasach IV – VI uczy się łącznie 429 uczniów:

    -        klasy IV – 161 uczniów,

    -        klasy V – 135 uczniów,

    -        klasy VI – 133 uczniów.

    1. W I semestrze roku szkolnego 2014/2015 średnia szkoły wyniosła – 4,57 (o 0,07 lepiej niż w tym samym okresie roku poprzedniego).

    Średnia klas IV – 4,63

    Średnia klas V – 4,47

    Średnia klas VI – 4,6

    -        IVa – 4,91,

    -        IVb – 4,84,

    -        IVc – 4,20,

    -        IVd – 4,50,

    -        IVe – 4,75,

    -        IVf – 4,55,

    -        IVg – 4,69.

    -        Va – 4,78,

    -        Vb – 4,57,

    -        Vc – 3,92,

    -        Vd – 4,65,

    -        Ve – 4,43,

    -        Vf – 4,45.

    -        VIa – 4,78,

    -        VIb – 4,69,

    -        VIc – 4,91,

    -        VId – 4,69,

    -        VIe – 4,53,

    -        VIf – 3,97.

     

    1. Uczniowie w wyniku klasyfikacji w pierwszym semestrze otrzymali 9 ocen niedostatecznych,
      4 z języka angielskiego i 5 z języka polskiego. Dla porównania, w zeszłym roku uczniowie nie zdobyli ocen niedostatecznych.

    4) W klasach IV – VI wystawiono następujące oceny z zachowania:

    -        wzorowe – 132 (30,77%),

    -        bardzo dobre – 200 (46,62%),

    -        dobre – 79 (18,41%),

    -        poprawne – 12 (2,8%),

    -        nieodpowiednie – 6 (1,4%),

    procentowy rozkład ocen w porównaniu z rokiem ubiegłym pokazuje, że o 0,85% wzrosła ilość ocen bardzo dobrych, o 0,99% wzrosła ilość ocen dobrych i o 1,15% wzrosła ilość ocen nieodpowiednich, a o 0,33% zmniejszyła się ilość ocen wzorowych i o 2,67% zmniejszyła się ilość ocen poprawnych.

    5) Ogółem wyróżniono (średnia ocen 4,75 i wyżej oraz wzorowe bądź bardzo dobre zachowanie) 193 uczniów co stanowi (44,99%) – wynik o 5,69% lepszy niż rok temu.

    W poszczególnych poziomach wygląda to następująco:

    -        klasy IV – 75 (46,58% uczniów klas IV),

    -        klasy V – 57 (42,22% uczniów klas V),

    -        klasy VI – 61 (45,86% uczniów klas VI).

    Największą różnicę w odniesieniu do roku poprzedniego odnotowano w klasach VI, wzrosła ona
    o 13,8% i V także wzrost o 2,97%. W klasach IV liczba uczniów z wyróżnieniem pozostała prawie na tym samym poziomie, różnica wynosi 0,26%.

    6)Ogólna frekwencja w klasach IV –VI za I semestr wyniosła 92,94%.

    -        klasy IV – 93,11%,

    -        klasy V – 92,3%,

    -        klasy VI – 93,41%.

    7) 40 uczniów z kl. IV - VI może pochwalić się 100% frekwencją w I semestrze. Jest to odpowiednio:

    -        klasy IV – 17 uczniów,

    -        klasy V – 8 uczniów,

    -        klasy VI – 15 uczniów.

    Wspaniałym uczniom gratuluję wysokich osiągnięć. Z serca dziękuję nauczycielom ostrołęckiej Dziesiątki za piękną nauczycielską pracę, za serce okazywane uczniom.
    Szanownym Rodzicom gorąco dziękuję za współpracę ze szkołą i pomoc w osiąganiu efektów
    i podnoszeniu jakości pracy szkoły. Organowi Prowadzącemu dziękuję za rozumienie potrzeb szkoły i konstruktywną współpracę.

  • LAUREACI I FINALIŚCI KONKURSÓW

    13 stycznia 2015 roku odbył się w Warszawie etap–wojewódzki Konkursu Języka Polskiego pod patronatem Mazowieckiego Kuratora Oświaty.

    Finalistkami z naszej szkoły zostały:

    - Natalia Kulesza z kl. VI B

    - Katarzyna Piersa z kl. V F

    Uczennice przygotowały panie Ryszarda Bałon i Renata Nowak.

     

    W dniu 15 stycznia 2015 roku odbył się wojewódzki etap Konkursu Przyrodniczego w Warszawie.

    Konkurs ten jest organizowany pod patronatem Mazowieckiego Kuratora Oświaty.

    Laureatami konkursu zostali:

    - Franciszek Dawidczyk z kl. VI D

    - Izabela Duszak z kl. VI D

    - Łucja Wysocka z kl. VI A

    Uczniów przygotowała nauczycielka przyrody Renata Kuźmińska.

  •  

    BABCIU I DZIADKU KOCHAMY WAS!

     

    W oddziale przedszkolnym 0 C odbyła się piękna uroczystość z okazji dnia Babci i Dziadka. Dzieci recytowały wiersze i śpiewały piosenki. Na koniec ukochani wnuczkowie wręczyli upominki i można było zjeść kawałek pysznego ciasta. Radości było co niemiara podczas tego wyjątkowego spotkania.

    Uroczystość przygotowała p. Anna Zalewska.

  • DZIEŃ BABCI I DZIADKA W KLASIE IG

    W dniu 15.01.2015r. w klasie Ig odbyła się uroczystość z okazji Dnia Babci i Dziadka.  Uczniowie wzorowo wyrecytowali wierszyki i zaśpiewali piosenki dla swoich ukochanych seniorów. Następnie dziewczynki z klasowego koła tanecznego zaprezentowały układ taneczny z pomponami. Inscenizacja z pewnością podobała się zgromadzonym w klasie gościom, ponieważ uczniowie zostali nagrodzeni gromkimi brawami. Aby wyrazić swoją wdzięczność za trud i okazywaną miłość uczniowie wręczyli Babciom i Dziadkom własnoręcznie zrobione prezenty, które były miłym zaskoczeniem. Po części artystycznej niecodzienni goście zostali zaproszeni na słodki poczęstunek.
    Ten dzień przyniósł wszystkim dużo wrażeń, radości i wzruszeń.

    Uroczystość została przygotowana przez wychowawcę klasy IG – p. Paulę Szulerecką, a słodki poczęstunek zapewniła Rada Rodziców tej klasy.

  • Zebrania z Rodzicami
    05.02.2015 r. (czwartek) godz. 1700

    Oddziały Przedszkolne i klasy I-III

    OA - 103 godz.1600

    OB – 6   godz.1700

    OC – 5     godz.1700

     

     

     

     

    I A - 101

    I B - 224

    I C - 108

    I D - 218

    I E – 202

    I F - 226

    I G - 102

    I H - 201

    I I - 211

    II A - 203

    II B - 222

    II C - 215

    II D - 214

    II E - 217

    II F - 225

    III A - 210

    III B – 110

    III C – 204

    III D - 223

    III E - 219

    III F - 209

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Zebrania z Rodzicami
    05.02.2015 r. (czwartek) godz. 1830

    kl. IV - VI

    IVA - 210

    IV B - 202

    IV C - 214

    IV D - 205

    IV E - 209

    IV F - 201

    IVG - 203

    V A - 223

    V B - 222

    V C - 211

    V D - 226

    V E - 110

    V F - 225

    VIA - 219

    VI B - 215

    VI C - 101

    VI D - 102

    VI E -204

    VIF - 217

     

     

     

     

     

  • Zasady rekrutacji uczniów do klas integracyjnych w roku szkolnym 2014/2015
    w Szkole Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II w Ostrołęce
    (określone w statucie szkoły)
    wyciąg ze statutu


    § 7


    23. Zasady rekrutacji dzieci do klas integracyjnych
    1) Do oddziałów integracyjnych przyjmowane są dzieci na podstawie orzeczenia kwalifikacyjnego do kształcenia specjalnego wydanego przez Poradnię Psychologiczno--Pedagogiczną
    2) Szkoła przyjmuje dzieci z następującymi niepełnosprawnościami:
    a) dzieci z uszkodzeniami motorycznymi,
    b) dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi (z wyjątkiem dzieci mogących stanowić zagrożenie dla innych),
    c) dzieci upośledzone w stopniu lekkim (w bardzo szczególnych przypadkach w stopniu umiarkowanym), wskazanych przez PPP,
    d) dzieci o dysfunkcjach rozwojowych,
    e) dzieci z uszkodzeniami sensorycznymi (wady wzroku, słuchu),
    f) dzieci z zaburzeniami sprzężonymi,
    g) dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się,

  • Zasady rekrutacji dzieci do oddziału przedszkolnego w roku szkolnym 2014/2015
    w Szkole Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II w Ostrołęce
    (określone w statucie szkoły)
    wyciąg ze statutu


    § 7


    11a. Dziecko w wieku 5 lat jest obowiązane odbyć roczne przygotowanie przedszkolne w oddziale przedszkolnym zorganizowanym w szkole.
    11b. Obowiązek, którym mowa w punkcie 11a, rozpoczyna się z początkiem roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym dziecko kończy 5 lat. W przypadku dziecka, posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wychowaniem przedszkolnym może być objęte dziecko w wieku powyżej 6 lat, nie dłużej jednak niż do końca roku szkolnego w tym roku kalendarzowym, w którym dziecko kończy 10 lat.

  • MIASTO WPROWADZA ELEKTRONICZNY NABÓR DO PRZEDSZKOLI

    17 marca br. rozpocznie się nabór do przedszkoli miejskich i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Ostrołękę. W tym roku rekrutację do wymienionych placówek wesprze elektroniczny system Nabór Optivum.

    Program ma wyeliminować negatywne zjawisko blokowania wielu miejsc przez jednego kandydata, usprawnić przepływ informacji o wolnych miejscach. Program Optivum, który doskonale sprawdził się w rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych zapewnia bezpieczeństwo danych na wszystkich etapach procesu rekrutacji.
        Na stronie internetowej www.ostroleka.przedszkola.vnabor.pl  15 marca br. o godz. 9:00 uruchomiony zostanie informator zawierający oferty placówek. Sukcesywnie będą tam umieszczane wszystkie istotne informacje dotyczące naboru. Postępowanie rekrutacyjne do miejskich przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych będzie prowadzone z wykorzystaniem systemu informatycznego, zgodnie z zasadami i kryteriami ustalonymi z dyrektorami poszczególnych placówek oraz w terminach określonych w harmonogramie dostępnym od 15 marca pod adresem internetowym www.ostroleka.przedszkola.vnabor.pl  

  • Zgłaszanie szkód i świadczeń z polis NNW

    Szanowni Państwo,

    Informuję, że w przypadku problemów z realizacją szkód i świadczeń z polis ubezpieczenia NNW dzieci i młodzieży szkolnej do Państwa dyspozycji jest zespół Platinum Brokers Sp. z o.o. Jeżeli otrzymujecie Państwo sygnały o opóźnieniach w realizacji szkód i świadczeń lub problemach z uzyskaniem należności wynikających z zawartych umów proszę o kontakt pod nr tel. 22 404 80 01

    Marta Michalak

    Prezes Zarządu

    Broker Ubezpieczeniowy

    Tel. 533 304 143

    www.platinumbrokers.pl

  • OGŁOSZENIE

    Obiady na marzec można wykupić w stołówce szkolnej:

    •  poniedziałek (03.03.2014r.)

    •  wtorek (04.03.2014r.)

    od 7.30 do 14.00


    Cena obiadu wynosi:
    Uczeń:
    Zupa:             21 dni x 1 zł = 21,00 zł
    Pełen obiad:    21 dni x 3,50 zł = 73,50 zł

    Uczniowie Gimnazjum Nr 5 i III Liceum Ogólnokształcącego w Ostrołęce przy wykupywaniu obiadu proszeni są o okazanie legitymacji szkolnej.

  • SZANOWNI RODZICE!
    DRODZY UCZNIOWIE!

     

    Zajęcia dzieci w Oddziałach Przedszkolnych w czasie ferii odbywają się następująco:

    I zmiana – w godzinach od 8.00 - 12.00
    Oddział OB  - sala 103  
    Oddział OC – sala nr 5   

     

    II zmiana  w godzinach od 12.00 - 16.00  
    Oddział OA  - sala 5
    Oddział OD – sala 103


    Dzieci zapisane na okres ferii do świetlicy spotykają się w sali nr 5.


    Zajęcia sportowe w sali gimnastycznej w godz. 10.00 - 14.00.

  • SPOTKANIA ZE SZTUKĄ (CZĘŚĆ 2)

     

    14 stycznia 2014r. kolejna grupa uczniów wyruszyła na spotkanie ze sztuką w Galerii Ostrołęka. Tym razem  wzięli w nim udział uczniowie klas VC i VIB.  Pracownik Galerii pani Irena Łoniewska zapoznała nas  z wystawą poplenerową KAMIANKA 2013. Mieliśmy okazję obejrzeć  liczne prace twórców z naszego miasta oraz spoza Ostrołęki.

  • FERIE ZIMOWE
    Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II w Ostrołęce informuje, iż w okresie ferii zimowych będą organizowane dyżury nauczycieli wychowania fizycznego od 17 lutego do 26 lutego 2014 roku (włącznie) w godzinach od 1000 do 1400  w formie zajęć sportowych. Zajęcia w formie gier zespołowych (w piłkę nożną, ręczną, i koszykową, oraz tenisa stołowego)  będą organizowane dla wszystkich chętnych uczniów naszej szkoły według niżej zamieszczonego grafiku.

     Data    Godzina    Opiekun

    1. 17.02.2014 r.    10.00-14.00    p. Marzena Domańska,

    2. 18.02.2014 r.    10.00-14.00    p. Wojciech Zarzycki

    3. 19.02.2014 r.    10.00-14.00    p. Piotr Charkiewicz

    4. 20.02.2014 r.    10.00-14.00    p. Ryszard Jarnutowski

    5. 21.02.2014 r.    10.00-14.00    p. Tadeusz Nalewajki

    6. 24.02.2014 r.    10.00-14.00    p. Rafał Kochański p. Andrzej Rudzik

    7. 25.02.2014 r.    10.00-14.00    p. Łukasz Paurowicz

    8. 26.02.2014 r.    10.00-14.00    p. Jacek Ćwiek

  • PÓŁZIMOWISKO

    PÓŁZIMOWISKO
    Mówiący Kij zaprasza dzieci i młodzież z  Ostrołęki  i okolic na Półzimowisko 2014 w Szkole Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II w Ostrołęce.

    Półzimowisko  z fabułą pt. Ekspedycja Baza – odkrywamy nową cywilizacje odbędzie się:
     w dniach 17-21.02.2014
     w godzinach:  9.00-14.00
    na terenie SP nr 10 w Ostrołęce

    Półzimowiska  to m.in.:
    - pięć dni z przygodą, której scenariusz powstał specjalnie dla uczestników półzimowiska                                                                        
    - pięć dni z doświadczonymi, pełnymi pomysłów i pasji instruktorami, którzy poprzez różnorodne formy zajęć zapewniają świetną zabawę oraz umożliwiają zdobycie i rozwój cennych umiejętności

    Ponadto organizatorzy w trakcie półzimowiska zapewniają:
    •    Bezpiecznie zorganizowany plan zajęć
    •    Codziennie drugie śniadania
    •    Wyjście do kina
    •    Wyjście do McDonalda
    •    Ubezpieczenie NNW

    Opłata za półzimowisko wynosi 145 zł od dziecka (29 zł za dzień)
    Zapisy i informacje:
    na stronie: www.mowiacykij.pl
    telefonicznie: 733 665 735 lub 668 902 841

ONLINE

Odwiedza nas 68 gości oraz 0 użytkowników.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Adres:

Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Jana Pawła II w Ostrołęce

07-410 Ostrołęka ul. Ks. Franciszka Blachnickiego 16

Telefon: (029) 760 25 89, (029) 760 36 90

REGON: 550028478

Faks: (029) 760 25 89 

E-mail: sp.10@wp.pl

Strona internetowa: www.sp10.ostroleka.edu.pl